Welkom op de website van Scouting St. Christoffel Hoensbroek!

Avontuur, vriendschap, skills & jezelf ontwikkelen!

Geinteresseerd? Kom gerust binnenlopen tijdens onze opkomsten of kijk op onze pagina lid worden! Scouting sint Christoffel verwelkomt iedereen die een steentje wil bijdragen, meer weten? Klik hier!

Scouting St. Christoffel is de scoutingvereniging van Mariarade-Hoensbroek (gemeente Heerlen). Ons HK is gelegen aan de Randweg. In en rond ons HK hebben al onze speltakken hun bijeenkomsten. De activiteiten spelen zich bij voorkeur af in de  buitenlucht en staan voor avontuur, uitdaging, persoonlijke ontwikkeling, grenzen verleggen. Wij zorgen voor een verzorgde en veilige speelomgeving  en bieden ieder een breed scala aan uitdagende en leerzame activiteiten voor alle jongeren vanaf 4 t/m 21 jaar. Dit alles onder leiding van gekwalificeerde stafleden op het gebied van spel, EHBO, abseilen, klimmen en uiteraard bivakkeren en kamperen. Alle leden van Staf, Bestuur en Ouderraad zijn in het bezit van een officiële “Verklaring Omtrent Gedrag”.